5 jednoduchých tipov pre zdravší život

Prinášame vám 5 rád na to, ako jednoducho a bez radikálnych zmien žiť zdravší a plnší život.

Dobre sa vyspite

pre zdravší život

Kvalitný spánok je základom zdravého životného štýlu. Ľudia, ktorí spávajú nedostatočne, vykazujú rapídne zhoršenie kognitívnych schopností, koncentrácie a celkovej nálady. Vaše telo sa navyše počas spánku regeneruje, takže ak chcete byť fit aj po fyzickej stránke, mali by byť pre vás kvalitný spánok prioritou. Pre niekoho to znamená spávať viac ako 8 hodín denne, iným stačí 6. Ak sa chcete skutočne dobre vyspať, odporúčame vám aspoň hodinu pred spaním odložiť mobil a vypnúť televízor. Jas ich obrazoviek mätie váš mozog, ktorý si potom myslí, že je ešte deň a neprodukuje dostatok spánkového hormónu.

Pravidelný pohyb robí zázraky

Nášmu telu nerobí dobre celodenné vysedávanie za počítačom. Skracujú sa nám šľachy, ochabujú svaly, hrbíme sa. Naše telo potrebuje pravidelný pohyb a pod tým nemyslíme len vrcholové športy. Občas úplne postačí každodenná prechádzka alebo bicyklovanie do práce. Sú to možno maličkosti, ale vďaka nim nielen budete cítiť lepšie psychicky, ale zlepší sa vám aj krvný obeh, držanie tela a vytvaruje postava.

pre zdravší život

Relaxujte

Až polovica Slovákov zažíva stres až niekoľkokrát za týždeň. To je alarmujúca správa, lebo stres môže spôsobovať viacero zdravotných problémov ako vysoký krvný tlak alebo obezitu. Nájdite si preto čas na seba, oddýchnite si a vyplavte z tela akýkoľvek stres.

Ako to spravíte je len na vás. Možno vám na zrelaxovanie úplne stačí večerná prechádzka zo psom. Alebo najradšej oddychujete pri dobrej knihe. A možno je pre vás tým skutočným relaxom vyhľadávanie adrenalínových zážitkov. Nájdite si aktivitu, ktorá vás baví a dokážete si pri nej vyčistiť hlavu a pravidelne sa jej venujte. Dobrá psycho-hygiena je nenahraditeľná.

Pozor na alkohol a cigarety

To, že fajčenie škodí zdraviu, nie je žiadna novinka, ale nikdy neuškodí si to pripomínať. Fajčenie má negatívny vplyv nielen na pľúca, ale aj na plodnosť či zrak. Preto ak fajčíte, odporúčame vám prestať. Ak už ste bývalá fajčiarka, gratulujeme!

S pitím alkoholu tiež opatrne. Netreba sa ho úplne vzdávať, ale určite ho treba piť s mierou. V takom prípade dokonca môže mať na zdravie pozitívny vplyv. Napríklad červené víno v rozumných množstvách môže znižovať riziko infarktov.

Jedzte výživne

pre zdravší život

Nejdeme vám hovoriť, že máte jesť toľko a toľko mäsa a takú a takú zeleninu. Detaily nechávame na vás, lebo vieme, že koľko ľudí, toľko chutí. Odporúčame vám však vyvarovať sa polotovarov a fastfoodov. Radšej váš jedálniček skladajte s výživných, rôznorodých a čerstvých potravín.

pre zdravší život

Aj pri vyváženej strave sa vám môže stať, že vám budú chýbať dôležité živiny. Siahnite preto po výživových doplnkoch OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals. Obsahujú vysoko koncentrovaný kvalitný olej z čerstvých nórskych lososov a na zaistenie dennej dávky omega-3 mastných kyselín a vitamínu D stačia už 2 kapsuly.

Mesačné balenie OmegaMarine Forte+ teraz môžete vyskúšať zadarmo, len za cenu poštovného a balného. Viac informácií o produkte aj aktuálnej akcii získate na bezplatnej linke 0800 444 204 alebo na webovej stránke www.omegamarineforte.sk.