Láska na prvé vyskúšanie: Polus vie, čo sa (k) vám hodí!

Módna rada nad zlato!

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.  

 prvé vyskúšanie

Tentoraz Polus pomohol zákazníčkam s výberom toho najlepšieho z nových jarných módnych kolekcií. Takmer dvojtýždňová akcia plná poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania sa konala v rôznych módnych predajniach v Poluse: Jasmine, Yaya, Lindex, Orsay, Promod, s.Oliver a Camaieu.

Zákazníčky, ktoré prišli do módnych predajní  v Poluse počas v priebehu dvoch aprílových týždňoch, mali k dispozícii osobnú poradkyňu, profesionálne stylistky Miroslavu Dobiš Michalkovú a Moniku Blahovú.Mnohí ľudia si myslia, že osobný styling zahŕňa len nekonečné behanie po obchodoch, no verte mi, je za tým hlavne kus kumštu – odhadnúť, čo komu pristane a povýšiť jedinečnosť človeka nad módny diktát pre masy. Teším sa, že v Poluse už niekoľko rokov robíme na Módnych dňoch radosť fanúšikom módy a radíme im, ako v tých správnych kúskoch nechať rozžiariť ich vlastnú osobnosť,“ uviedla Miroslava Dobiš Michalková.  Profesionálny team dopĺňala dvorná fotografka Polusu Daša Šimeková a šikovné vizážistky z parfumérie Yves Rocher. Ak ste i vy navštívili Polus  v termíne od 10 do 20. apríla, galériu fotografií z akcie nájde na Facebooku Polusu.  https://www.facebook.com/pg/poluscitycenter/photos/?tab=album&album_id=10160080299045532

Akcia vyvrcholila počas soboty 21. apríla, počas akcie Aprílové zľavodni v Poluse. Svoje stylingové služby s v priestoroch  Hlavnej Rotundy ponúklii zákazníčkam tri stylistky a fashion blogerky  Zuzka Čechvalová  alias Suzzie World,  ďalej  Katarína Šrameková a Barbora Hulinová-Step with fashion.   Akciou sprevdzala   známa moderatorka a milovníčka módy  Barbora Rakovská. Foto nájdete tu: https://www.facebook.com/pg/poluscitycenter/photos/?tab=album&album_id=10160123550950532

Módne dni v číslach:

  • 10 navštívených módnych predajní v Poluse
  • 120 šťastných zákazníčok s upraveným imidžom
  • 150 odskúšaných outfitov
  • viac ako 1 kg spotrebovaného make-upu
  • viac ako 1300 nafotených záberov

Polus City Center poskytuje svojim zákazníkom kvalitný servis a spríjemňuje každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?

„Našim zákazníkom sa snažíme prinášať okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu aj ďalšie možnosti v podobe skvalitnenia služieb. Napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, správny výber farieb, alebo úpravu či zmenu vizáže. U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Našim cieľom je poskytnúť všetkým ženám okrem ponúkaných zliav a pohodlných nákupov aj spokojnosť a dobry pocit zo seba samej. Či už správne zvoleným kúskom oblečenia, alebo odborným poradenstvom a spríjemniť im tak ich bežný deň.“ uviedla Viera Dvořáková, marketingová manažérka Polus City Center. „Osobne  som si starostlivosť nášho tímu vyskúšala a je to skvelý relax a nový pohľad na seba samú, takže do budúcnosti všetkým dámam vrelo odporúčam.“

Dámy, ktoré nestihli dni jarných kolekcií v Poluse, sa už teraz môžu tešiť na jesennú akciu, ktorú Polus zorganizuje v podobnom duchu.

Autor: Silvia Paprancová, FOTO Daša Šimeková

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach