Využívajte digitálne služby poisťovne teraz viac ako inokedy

Hoci digitalizácia je už niekoľko rokov jednou z priorít Allianz – Slovenskej poisťovne, bezkontaktné služby a online komunikácia s poisťovňou nikdy nemali taký význam, ako práve v súčasnej dobe pandémie. „Vďaka moderným IT riešeniam a najmodernejším online nástrojom tak nemusia klienti Allianz – SP zbytočne chodiť do pobočiek alebo dlho čakať na infolinke. Jednoducho, len pár klikmi cez smartfón, tablet či počítač môžu prostredníctvom webstránky www.allianzsp.sk okamžite nahlásiť svoju škodu a sledovať jej riešenie krok za krokom. Bezpečne, z pohodlia svojho domova dokážu tiež urobiť niektoré zmeny na svojich poistných zmluvách, dojednať si nové poistenie alebo zaplatiť poistné,“ hovorí viceprezidentka rezortu prevádzky Allianz – SP Agata Przygoda.

digitálne služby poisťovne
https://www.shutterstock.com

Škodu nahláste aj sledujte online

Už niekoľko rokov majú klienti Allianz – SP možnosť postupne nahlasovať všetky poistné udalosti online. Navyše, už niekoľko mesiacov môžu poškodení sledovať riešenie svojej škody na vozidle prostredníctvom online sprievodcu škodou v havarijnom a povinnom zmluvnom poistení. Klientov, ktorí riešia škodu na vozidle, tak poisťovňa prostredníctvom sprievodcu informuje o stave riešenia jeho škody aj potrebe doloženia potrebných dokumentov. „Od roku 2015, keď sme postupne spúšťali online možnosť hlásenia pre jednotlivé druhy poistných udalostí, rastie podiel online nahlasovaní. Minulý mesiac nám prišlo v priemere 43 percent hlásení škôd práve online formou, pričom najviac ich bolo v životnom poistení, kde každú druhú škodu klienti nahlásili cez internet,“ konštatuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz – SP Milan Rajec.

Zmeny a platby online

Pozrieť si prehľad svojich poistných zmlúv, urobiť zmenu adresy, priezviska či ďalších osobných údajov na svojich zmluvách môžu klienti prostredníctvom Allianz Konta takisto pár klikmi prostredníctvom interaktívneho webového formulára na stránke poisťovne. Ďalšiu komunikáciu si klienti môžu nastaviť vo forme mailovej korešpondencie, čím šetria čas, peniaze aj životné prostredie. Online je možné zaplatiť poistné prostredníctvom internetbankingu vybraných bánk, Pay by Square alebo kartou.

Poistka pár klikmi

Poistenie z pohodlia domova. Aj takýto komfort dnes ponúka možnosť uzatvorenia poistky cez internet. V súčasnosti majú klienti Allianz – SP prostredníctvom stránky online.allianzsp.sk možnosť poistiť si cez internet svoju nehnuteľnosť, domácnosť, vozidlo, zodpovednosť za škodu, ale aj poistenie do hôr, cestovné poistenie či poistenie storna.

Naďalej prebieha zjednodušovanie a zrýchľovanie jednotlivých procesov vo vnútri poisťovne a tým aj smerom ku klientovi. „V rámci digitalizácie sa už niekoľko rokov snažíme zvyšovať podiel bezpapierovej komunikácie a našim cieľom je v najbližšej dobe komunikovať s našimi klientmi v čo najväčšej možnej miere bezpapierovo,“ dodáva riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz – SP Milan Belica.