SuperStar Emma Drobná sa zasekla s mladíkom vo výťahu

SuperStar Emma Drobná sa zasekla s mladíkom vo výťahuV novej reklame Coca-Cola, ku ktorej aj naspievala titulnú pieseň

Emma Drobná

Coca-Cola predstavuje speváčku Emmu Drobnú ako tvár svojej novej komunikačnej kampane. Víťazka SuperStar z roku 2015 zažiari v televíznom spote, ktorý práve prichádza na obrazovky. Súčasne bude prebiehať sútaž o hviezdne WOW zážitky spojené s talentovou show SuperStar. 

Emma Drobná

V novom reklamnom spote hrá Emma Drobná samu seba – mladú hudobnú hviezdu, ktorá sa prediera cez množstvo papparazov a mieri do svojej izby. Nastúpi do výťahu k sympatickému hotelovému nosičovi batožiny, a s ním v ňom uviazne. Čo sa bude diať ďalej a či sa jej podarí vyslobodiť, sa dozviete už dnes, kedy má spot premiéru. Zaznie v ňom taktiež pieseň „Taste The Feeling“, ústredná melódia reklám značky Coca-Cola po celom svete, ktorú Emma naspievala. Pieseň nahrala vo dvoch podobách. V pomalšej, podobnej originálu a ako rýchlejší remix, ktorý zaznie v televíznej reklame.

Televízny spot sa natáčal v pražskom hoteli International a filmových ateliéroch Prague Studios, a to pod taktovkou renomovaného argentínskeho režiséra Roberta Llauró, podľa kritikov jedného z najvýraznejších talentov latinskoamerického filmu. Skôr ako sa Llauró podujal na režírovanie nového spotu určeného výlučne pre českých a slovenských divákov, spolupracoval so značkou Coca-Cola na niekoľkých globálnych projektoch.

Emma Drobná

„Chceme našim fanúšikom sprostredkovať jedinečné a nezabudnuteľné okamihy, na ktorých je postavená nová kampaň,“ vysvetľuje Katarína Hladíková, Senior Brand Manager spoločnosti Coca-Cola. „Patrí medzi ne podarený klip s Emmou, doplnený jej originálnym podaním našej piesne Taste The Feeling. A taktiež možnosť zažiť atmosféru zákulisia SuperStar alebo si skúsiť, aké to je byť hviezdou.“

Emma Drobná

 

Pre svojich fanúšikov totižto Coca-Cola pripravila celonárodnú súťaž o WOW zážitky spojené so SuperStar. Výhercovia si vyskúšajú život hviezd – s VIP vstupom nahliadnu do zákulisia programu, stretnú sa s finalistami alebo si doprajú profesionálny styling spojený s fotením. Súťaž potrvá od 1. apríla do 31. mája, bližšie informácie nájdete na stránkach www.coca-cola.sk .

Hashtag: #wowzazitky