SPÄŤ
PR-servis

Coca-Cola si pre svojich fanúšikov pripravila špeciálnu olympijskú kampaň

Od: Henrieta Karabova 12.2.2018
1 Hviezda2 Hviezdy3 Hviezdy4 Hviezdy5 Hviezd Ohodnoťte článok
Loading...

Spoločnosť Coca-Cola predstavuje limitovanú edíciu plechoviek s dizajnami 10 olympijských športov. Súčasťou edície je tiež plechovka so siluetou a podpisom slovenskej lyžiarky Veroniky Zuzulovej. Pre slovenských fanúšikov je navyše pripravená špeciálna súťaž, v ktorej môžu od 9. až do 23. februára vyhrať každý deň trendy fanúšikovské dupačky.

olympijskú kampaň 

Ak patríte ku zberateľom limitovaných edícií, určite nepremeškajte olympijskú edíciu plechoviek Coca-Cola s desiatimi olympijskými športami. Slalom pritom predstavuje talentovaná Veronika Zuzulová. Plechovky s podpisom Veroniky a jej siluetou budú v predaji v samostatnom balení v objeme 250 ml ako aj 330 ml, ako súčasť rodinného balenia štyroch a šiestich kusov, spoločne s ďalšími vybranými športami.

olympijskú kampaň

Vychutnávať si svoj obľúbený nápoj a pri povzbudzovaní slovenských športovcov zažiť množstvo zábavy – aj tak môžete prežiť tohtoročnú zimnú olympiádu. Intenzívna reklamná kampaň Coca-Coly sa totižto okrem televízie a digitálnych aktivít zameria na sociálne médiá, kde sa do komunikácie zapojí množstvo influencerov z rôznych odborov na čele s Veronikou Zuzulovou, podporenou ďalšími športovcami zimných a letných disciplín. Do kampane sú zapojení taktiež lifestyle influenceri a predovšetkým samotní fanúšikovia.

olympijskú kampaň„V našej kampani k zimným olympijským hrám chceme fanúšikom ponúknuť predovšetkým zábavu. Olympiáda potrvá 17 dní a ani pre skalných fanúšikov nebude jednoduché sledovať všetky výkony našich športovcov nepretržite. Preto sme si pre všetkých pripravili nekonečnú pyžamovú párty, aby sme  ich v povzbudzovaní podporili,“ hovorí Jana Nováková, brand manažérka značky Coca-Cola.

Špeciálne pre Slovensko pripravila Coca-Cola súťaž o trendy dupačky v červenobielej kombinácií. Zapojiť sa môžu všetci fanúšikovia značky, ktorí od 9. do 23. februára nahrajú na instagramový účet Coca-Coly Instastory, ako povzbudzujú a dajú hashtag #vodnevnoci. Počas celej kampane Coca-Cola rozdá medzi fanúšikmi celkovo 100 dupačiek z limitovanej edície.

Nekončiacu olympijskú párty ešte doplnia špeciálne ochutnávky a komunikácie na mieste predaja.

Viac informácií nájdete na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

Hashtag: #vodnevnoci, #cocacola

womangalérie VŠETKY