Zažite prírodnú silu zeleného jačmeňa

V novom nealko pive – Birell Zelený jačmeň 

Zelený jačmeň ako jedna z tzv. superpotravín je symbolom zdravého životného štýlu, podobne ako nové nealkoholické pivo Birell. Ideálne osvieženie pre všetkých aktívnych ľudí, ktorým záleží na tom, čo jedia a pijú. Taká je novinka od Birellu – nealko pivo s ešte výraznejšou horkou chuťou a vôňou zeleného jačmeňa.

Zelený jačmeň Dobré pivo ocení každý Slovák, no vie si vychutnať aj jeho poctivú nealkoholickú verziu. Obľúbenosť značky Birell na Slovensku neustále rastie, aj preto sa Birell rozhodol prísť s jedinečnou novinkou. K nealko pivám Birell Svetlý a Birell Polotmavý tak najnovšie pribudol Birell Zelený jačmeň. Ten je rovnako ako všetky nealko pivá tejto značky vyrobený podľa pôvodnej českej receptúry u nás na Slovensku a taktiež je vyrábaný z čisto prírodných surovín, neobsahuje žiadne konzervanty, či umelé farbivá a v porovnaní so sladenými nealko nápojmi má nižšiu energetickú hodnotu.

„Zelený jačmeň, alebo inak nazývaný aj mladý jačmeň, je v podstate mladým výhonkom jačmeňa siateho, ktorý do piva prirodzene patrí. Z pivovarského jačmeňa sa totiž vyrába slad a ten je spoločne s vodou, chmeľom a špeciálnymi pivovarskými kvasinkami základnou surovinou na varenie Birellu. Okrem toho sa naše nealkoholické pivo varí rovnako ako klasické pivo. Vďaka tomu má plnú pivnú chuť, ktorej horkosť sme zvýraznili práve pridaním zeleného jačmeňa,“ vysvetľuje marketingová manažérka Birellu Veronika Hořáková.

Birell Zelený jačmeň je alternatívou nielen k pivu, ale tiež k sladeným sýteným nápojom. Pre svoj nízky obsah cukru získal označenie „Viem, čo pijem“. Táto známka poskytuje spotrebiteľom lepšiu orientáciu v ponuke potravín. Vďaka nej môžu vedome znížiť príjem nasýtených mastných kyselín, soli či cukru a rozhodnúť sa pre nutrične vyvážené potraviny už pri nákupe. Ak dbáte o svoje zdravie a zaujímajú vás nutričné hodnoty toho čo konzumujete, navštívte stránku www.birell.sk a dozviete sa viac.

Dopyt po nealku rastie

Na Slovensku sa ročne vypije asi 364-tisíc hektolitrov nealkoholického piva a nealko radlerov. Približne pred 40 rokmi dostali Slováci, spolu s Čechmi, po prvýkrát možnosť ochutnať ho. Za jeho vznikom stál rozvoj automobilizmu. Názov PITO vystihoval vtedajší význam nealko piva „PIvo a auTO“. Zásadná zmena v tomto segmente nastala po roku 1989, kedy sa ponuka výrazne rozšírila a dopyt sa v súvislosti so zmenou životného štýlu zvyšoval. V roku 1992 nastal ďalší zlom – nošovickí sládkovia uvarili prvý Birell, ktorý sa spôsobom varenia odlišoval od ostatných nealkoholických pív. Od roku 2012 sa na slovenskom trhu začali objavovať aj nealkoholické radlery, teda mixy nealko piva a ovocnej šťavy. Ich spotreba zaznamenala obrovský boom hlavne v posledných dvoch rokoch, kedy spotreba radlerov rástla o viac ako 60 % ročne.

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach