Nahota na predaj alebo drahý pohľad na polonahé telo

Takmer každá obchodná spoločnosť, ktorá chce predať svoj produkt využíva okrem mnohých reklamných ťahov aj vnadné ženy. Čiastočné, či úplne nahotinky. Vidíme ich v autosalónoch, na billboardoch, v televíznych reklamách, i keď sa zdá, že mnohokrát od veci. Hoci polonahých mužov s vypracovaným je na reklamných médiách podstatne menej, i tí majú veľký význam pri predaji tvaru určeného pre ženy. Možno sme pri pohľade na záplavu polonahých tiel, nesúvisiacich s objektom predaja pobúrení, výrobcovia a ich reklamné spoločnosti vedia, čo robia.

polonahé telo

Prečo nahotinky?

Belgickí vedci na základe aktuálneho výskumu dokázali, že spájanie akéhokoľvek tovaru s nádychom erotiky, či sexuálnym podnetom nie je bezúčelové a prvoplánové, ale naopak, má v predaji obrovský význam. Najväčší efekt by sa, samozrejme, dosiahol, keby tovar alebo služby priamo ponúkali nahé ženy, či muži – podľa toho, komu je určený. To však je možné málokedy a málokde.

Ako to funguje?

Muži pri pohľade na vnadnú polonahú alebo nahú dievčinu zostanú zaslepení. Pokiaľ ide o akékoľvek ostatné úvahy a prestanú mať pojem i o cene ponúkaného tovaru. Nie je pre nich v tej chvíli dôležitá. Potvrdilo sa to už i dávnejšie. Keď predajca k automobilu pristrčil polonahú žienku, model bol bez ohľadu na cenu (a zvyčajne išlo o najdrahšie modely) takmer vzápätí predaný. Vedci potvrdili, že oslepenie, spôsobené vnadnou ženou, vďaka ktorému prestanú vnímať cenu, je spôsobené stúpajúcou hladinou testosterónu – mužského pohlavného hormónu.

Pri pohľade na takúto dámu, samozrejme, najintenzívnejší je priamy osobný, sa mužom do krvi vyleje obrovské množstvo testosterónu. Jeho funkcia je jednoznačná – pripraviť muža na to, aby mohol krásku dobýjať, ale najmä predviesť jej kvalitnú súlož. Vedľajší efekt testosterónu je však menej príjemný. Najmä keď jeho hladina upadne a vráti sa na normu. Absolútne zatemňuje tie časti mozgu, ktoré sú potrebné na podnikanie, investovanie a uvažovanie nad výberom tovaru a jeho finančnou hodnotou. Podľa Famous autori štúdie tvrdia, že reklamy ukazujúce nahé ženy dokážu aj z veľmi tvrdých maklérov a finančníkov urobiť dôverčivé ovečky.

Nielen muži

Aby sme neohovárali len mužov, pozrime sa ako to funguje v prípade žien. Možno budeme prekvapené, ale vedci štúdiou potvrdili, že je to veľmi podobné. Akonáhle sa pred dámami objaví dobre stavaný polonahý muž, i naša triezva schopnosť finančného úsudku sa značne obmedzí a zhorší. Nad vodou nás môže držať však to, že táto schopnosť nie je v našom prípade až tak výrazne obmedzená ako u mužov, takže predsa len nám v peňaženke zostane viac koruniek. Hlavným dôvodom je fakt, že žena viac a intenzívnejšie reaguje na dotyk, teda priamy fyzický kontakt ako na vizuálny. A ten je vo väčšine prípadov nemožný a nevhodný. Veď ako by to vyzeralo, keby sa polonahý predavač napríklad v kozmetickej predajni dotýkal každej zákazníčky? Možno by to dočasný efekt malo, ale skôr by to spôsobilo negatívny rozruch a s takýmto štýlom predaja i predavačom by bol čoskoro obchodný koniec.

Milé dámy, ak teda váš manžel prinesie domov tovar, či kúpi službu za prehnane vysokú cenu, v horšom prípade úplne zbytočný, je veľmi pravdepodobné, že bol vyrušený návalom mužského pohlavného hormónu. Ťažko mu to však vyčítať, keďže v podstate za chémiu tela nemôže, ani za to, že predajcovia ju značne využívajú. Nabudúce však radšej nakupujte s ním, najmä, ak ide o veľkú investíciu ☺

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach