5 tipov, ako sa usmievať (nielen) na kolegov

Prvý októbrový piatok máme o jeden dôvod viac mať zdvihnuté kútiky na tvári. 7. október je totiž Svetovým dňom úsmevu. Čo robiť, aby nám ani s chladnejším počasím nezamrzol úsmev na perách? Prinášame vám tipy, ktoré vám vylepšia náladu a dobijú baterky.

Omega Marine Forte

S úsmevom už od rána

Raňajky sú základom dňa, to je nám známe už od detstva. Ak však nepatria do vašej rannej rutiny, predpripravte si ich večer vopred a vezmite so sebou do práce. Ideálnou voľbou „raňajok to go“ je pečená ovsená kaša, ktorá rýchlo zasýti a navyše je plná vlákniny.

Tip: Aspoň raz mesačne si s kolegami doprajte spoločné pracovné raňajky. Nemusí ísť o kalorické hody, postačia ľahké raňajkové dobroty ako ovocie, müsli či ľahké syry, ktoré vás naštartujú do pracovného kolotoča. Navyše takéto aktivity utužujú kolektív a zlepšujú pracovnú atmosféru.

Rozhýbte sa

Nechceme od vás, aby ste si dennodenne dávali „do tela“ v posilňovni a večer odpadávali od únavy. Po celom dni, strávenom medzi štyrmi stenami kancelárie, vám podvečerná prechádzka alebo niekoľko ľahších cvikov urobí dobre. Vyskúšajte kolektívne a dynamické športové aktivity ako aerobik, zumbu alebo jumping, pri ktorých vyplavíte neskutočné množstvo endorfínov a vyčistíte myseľ.

Vyspite sa do ružova

Potreba spánku je človeku prirodzená a nepovažuje sa za žiadny luxus. Ak si chcete dopriať naozaj kvalitný spánok a zobúdzať sa oddýchnutý, pár hodín pred spaním nepite kávu či iné nápoje s obsahom kofeínu. Trpíte nepríjemným zlozvykom kontrolovať sociálne siete či nebodaj pracovný e-mail pred spaním? Tu pozor – nielenže si trápite zrak, ale takisto sa oberáte o drahocenné minúty spánku. Táto zdanlivo neškodná aktivita navyše môže stimulovať nervový systém a narúšať biologické hodiny organizmu.

Omega Marine ForteNaučte sa oddychovať

Žiadny človek nie je stroj, a preto ľudské telo potrebuje oddych. Jesenné sychravé počasie priam láka zababušiť sa do mäkkej deky a zahriať sa horúcim nápojom. Ak však potrebujete silnejšiu pomoc, stavte na „terapiu“ teplou vodou. Do horúceho kúpeľu pridajte pár kvapiek levanduľového, ktorý nielen nádherne vonia, ale vás zbaví aj stresu a podráždenosti. Takýto voňavý rituál vás pripraví aj na ten najnáročnejší pracovný deň.

Omega Marine Forte

Telo ako zásobáreň vitamínov

Stres a napätie sa dá minimalizovať aj vhodným jedálničkom. Preto je dôležité jesť veľa ovocia a zeleniny, celozrnných obilnín, rýb, orechov a semienok. Obsahujú množstvo výživných látok, vitamíny, minerály a omega-3 mastné kyseliny. Práve posledné menované sú nevyhnutné pre správnu funkciu mozgu, producenta hormónov šťastia. Problém je, že telo si ich nedokáže vyrobiť samo. „Nakoľko nie sme prímorská krajina, konzumácia rýb v našej strave nemá silnú tradíciu. V posledných rokoch síce pozorujeme čiastočný nárast, ale na krytie potreby omega-3 mastných kyselín to zväčša nestačí. V takom prípade je vhodné doplniť potrebu formou výživových doplnkov,“ hovorí popredná slovenská odbornícka na výživu Ažbeta Béderová. Pravidelný prísun omega-3 popri rybách teda zabezpečia kvalitné výživové doplnky, ako napríklad OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals. Obsahuje vysoko koncentrovaný olej z čerstvých nórskych lososov a na zaistenie dennej potreby stačí užiť 2 kapsuly.

OmegaMarine Forte kúpite z pohodlia domova na www.naturamed.sk.

Save

Save