SPÄŤ
Výživa

Rok zdravých rozhodnutí

Od: Henrieta Karabova 28.1.2019
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5 Tento článok ste už hodnotili
Loading...

Mnoho ľudí využíva príchod nového roku na dávanie si rozličných predsavzatí. Niekto sa rozhodne prestať s fajčením, iný si nájde nové hobby či šport. Pridajte sa k radom úspešných ľudí a zmeňte váš životný štýl k lepšiemu. Je to ľahšie, ako sa na prvý pohľad môže zdať.

 

Začnite v malom

Na to, aby ste žili zdravšie, nepotrebujete robiť radikálne rozhodnutia, ktoré by od základov zmenili váš každodenný život. Pri takýchto predsavzatiach častokrát hrozí, že budú príliš radikálne a nevydržia vám. Radšej začnite malými, takmer nebadanými, zmenami. Rýchlo uvidíte, že sa vďaka nim budete cítiť lepšie a bude pre vás jednoduchšie začať robiť ráznejšie kroky. Napríklad namiesto toho, aby ste zo dňa na deň prestali sladiť kávu, si radšej začnite do nej dávať o kocku cukru menej. Zistíte, že to nie je až také náročné a čochvíľa pre vás nebude problém prestať sladiť úplne. Pomaly ďalej zájdete.

Spotreba alkoholu pod kontrolou

Pohárik vína k večeri určite neublíži, ale všetkého veľa škodí. Odporúčaný prijatý objem alkoholu za týždeň by nemal prekročiť 7 pohárov vína. Znížený príjem alkoholu sa totiž môže pozitívne odraziť na kvalite vášho spánku, koncentrácie a celkového zdravia.

Naučte sa niečo nové

Nový rok je ideálnou príležitosťou pre nové hobby. Môže to byť skutočne čokoľvek. Od učenia sa nového jazyka, cez rybárčenie alebo varenie až po hru na husle. Nové činnosti vám do života prinesú nielen radosť z učenia sa a objavovania vlastných schopností. Môžu mať totiž aj pozitívny vplyv na zdravie vášho mozgu a kognitívnych funkcií. Napríklad hra na hudobný nástroj a učenie sa nôt podporujú pamäť, analytické zručnosti či kreativitu.

Prekopte váš jedálniček

Váš jedálniček má významný dopad na vaše celkové zdravie. Jeden veľmi jednoduchý krok, ktorý môžete podniknúť smerom k jeho zlepšeniu, je začať jesť viac rýb. Americká asociácia srdca (AHA) odporúča týždenne zjesť dve porcie rýb, teda okolo 200 gramov rybieho mäsa. Na Slovensku sa touto radou však riadi menej ako jedna pätina z nás.

Omega Marine

Ryby sú plné kvalitných tukov, ktoré vás naplnia energiou na celý deň a sú aj zdrojom nenahraditeľných omega-3 mastných kyselín. Omega-3 mastné kyseliny sú veľkou pomocou pre zdravie mozgu a celého nervového systému. Majú tiež pozitívny vplyv na zdravie srdca. Okrem rýb môžete denný prísun omega-3 mastných kyselín ustrážiť aj s výživovými doplnkami OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals, ktoré sú vyrábané z čerstvých nórskych lososov.

Mesačné balenie OmegaMarine Forte+ teraz môžete vyskúšať zadarmo, len za cenu poštovného a balného. Viac informácií o produkte aj aktuálnej akcii získate na bezplatnej linke 0800 444 203 alebo na webovej stránke www.omegamarineforte.sk.

womangalérie VŠETKY