Nuda v posteli? Tieto potraviny s ňou zatočia!

Zabudnime na ustrice a rôzne umelé povzbudzovače vášne. Ak si chceme užiť príjemný večer s partnerom, stavme na niektoré z týchto potravín. Ak si želáme, aby bol efekt dlhodobý konzumujme ich pravidelne. Samozrejme, spolu s partnerom:

potraviny

Vlašské orechy

Tieto orechy obsahujú cenné látku schopné bojovať proti migréne, rakovine, ale tiež zvyšujú chuť na sex, podobne aj pistácie. Potraviny s vysokým obsahom tuku zvyšujú u žien hladinu estrogénu. Ten spôsobuje väčšiu chuť na sex a väčšiu motiváciu do intímneho života. Obsahujú tiež aminokyselinu L-arginín, ktorá pomáha mužom zachovať erekciu. Takže majú vplyv na intímny život mužov i žien. Znižujú hladinu cholesterolu, uľahčujú prúdenie krvi do intímnych partií.

potraviny

Bobuľové ovocie

Ostružiny, maliny, jahody obsahujú množstvo zinku, ktorý je nevyhnutný pre sexuálnu túžbu mužov a žien. Zvyšuje hladinu testosterónu, produkciu a kvalitu spermií a znižuje riziko erektilnej dysfunkcie.

potraviny

Brokolica

Napriek tomu, že sa mnoho ľudí vyhýba tejto zdravím nabitej plodine kvôli nafukovaniu, či pachu, niet pochýb o tom, že sa ju oplatí pravidelne konzumovať. Vďaka vitamínu C je skvelým povzbudzovačom intímneho život, zlepšuje tok krvi a špeciálne zvyšuje libido u žien. Bojuje aj proti neplodnosti.

potraviny

Zázvor

Zázvor, cesnak a čili obsahujú alicín, ktorý uvoľňuje krvné cievy a mierne riedi krv. Skvelý účinok dosiahneme, ak si upečieme rybu bohatú na omega-3 mastné kyseliny a skombinujeme ju so zázvorom, čili a/alebo cesnakom. Môžeme si byť istí, že krv sa dostane na všetky potrebné miesta.

potraviny

Vajíčka

Denná konzumácia vajec zlepšuje erekciu. Vajíčka obsahujú L-arginín, ktorý pôsobí proti problémom s dosiahnutím erekcie, a tiež obsahujú vysokú hladinu vitamínov B5 a B6, ktoré zvyšujú hladinu hormónov u žien. Vitamín B tiež pôsobí proti stresu. Stres je veľmi častý faktor, ktorý negatívne pôsobí na zdravé libido.

potraviny

Čomu sa vyhnúť?

Tieto potraviny majú negatívny vplyv na libido:

* spracované potraviny a rafinované uhľohydráty,

* nízkokalorické bublinkové nápoje,

* alkohol,

* nadmerná konzumácia mliečnych výrobkov,

* sladké drievko: obsahuje vysokú hladinu kyseliny glycyrrhizovej, ktorá potláča tvorbu testosterónu.

-sz-