SPÄŤ
Výživa

Veľká letná výzva: Ako schudnúť do plaviek?

Od: Henrieta Karabova 25.5.2017
1 Hviezda2 Hviezdy3 Hviezdy4 Hviezdy5 Hviezd Ohodnoťte článok
Loading...

Plavková sezóna je pre mnohé z nás doslova strašiakom. Najmä, ak sme si počas vianočných či veľkonočných sviatkov „dopriali“. Teda ako schudnúť?

Ako schudnúť

Prinášame vám 5 tipov, ktoré vám pomôžu, aby ste sa na začiatku leta cítili vo forme.  

1.Raňajky musia byť

Vhodné raňajky naštartujú váš metabolizmus. Ideálnou kombináciou je biely jogurt dochutený bobuľovitým ovocím a ovsenými vločkami. Maliny, čučoriedky a černice sú známymi bojovníkmi s tukmi a navyše obsahujú veľmi málo cukru. Ovsené vločky majú nízky glykemický index a podporujú trávenie. Z jogurtov uprednostnite ten gréckeho typu, ktorý obsahuje viac bielkovín než klasický.

Ako schudnúť 2. Nebojte sa tukov

Tuky sú prvé „na rane“, keď robíme škrty v jedálnych lístkoch s cieľom čo najrýchlejšie schudnúť. „Určite to je jedna z najčastejších chýb, s ktorými sa vo svojej praxi stretávam. Tuky netreba vylúčiť z jedálničku, len si treba vybrať tie správne,“ vysvetľuje výživová špecialistka Janka Trebulová.

Pomocníkom pri chudnutí sú dobré tuky ako omega-3 mastné kyseliny. Nájdeme ich v morských rybách ako losos, tuniak, makrela alebo treska. Ak vám ryby nevoňajú alebo si ich z nejakých dôvodov nedoprajete aspoň 2-3 krát týždeň, siahnite po kvalitných výživových doplnkoch. OmegaMarine Forte+ obsahuje vysoko koncentrovaný olej z čerstvých nórskych lososov a na zaistenie dennej potreby stačí užiť 2 kapsuly.

Na jeho účinky sa spolieha aj vždy usmiata herečka Zuzka Vačková. „Dám si dve kapsulky denne a viem, že robím dobrú vec pre svoje srdce, mozog, oči, pleť aj štíhlu líniu,“ hovorí sympatická herečka.

Ako schudnúť 3. Hýbať sa, hýbať sa, hýbať sa

Bez športu to nepôjde, a preto s ním začnite hneď ráno. Ranný pohyb má niekoľko výhod. Jednak si ním naštartujete spaľovanie tukov, ktoré potom funguje po celý deň, jednak si po rannej drine dobre rozmyslíte, či si dáte na obed fastfood alebo šalát s kuracím mäsom.  

4. Sacharidy večer nie

Zo svojho večerného jedálnička vynechajte akékoľvek pečivo. Obsahuje totiž sacharidy, ktoré brzdia spaľovanie tukov. Ak preferujte teplú večer, zabudnite na zemiaky, ryžu či cestoviny. K chudému kuraciemu mäsku alebo pečenej rybe si ako prílohu naservírujte brokolicu alebo zmes listového šalátu.

5. Berte to s nadhľadom

My, ženy, sme k sebe prehnane kritické a často aj neoprávnene. Leto je krátke, a preto si ho treba poriadne užiť! Chybičky krásy ľahko zamaskujete aj dobre padnúcimi plavkami. Pokiaľ vás trápi plnšie bruško, namiesto dvojdielneho modelu skúste celé plavky, ktoré sú aktuálne veľkým hitom, či už máte nejaké to kilečko navyše alebo nie. Výkroje po stranách váš pás opticky zúžia aj o niekoľko centimetrov. Ak si chcete predĺžiť siluetu, siahnite po vyššie vykrojených nohavičkách. K tomu pridajte široký úsmev a na pláži budete za hviezdu.

Ako schudnúť

Výživový doplnok OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals kúpite z pohodlia domova na bezplatnej linke 0800 444 204 alebo na www.omegamarineforte.sk.

womangalérie VŠETKY